Sortida CI (Aeroport i CRAM)

El passat divendres 17 l’alumnat de cicle inicial vam gaudir d’un dia ple d’activitats. De bon matí vam agafar l’autobús que ens va portar al mirador del Prat. Mentre esmorzavem vam poder anar veient com ens passaven per sobre diferents avions que venien de països d’arreu del món.
Després vam anar al CRAM on vam simular el rescat d’un “cap d’olla” o d’un dofí. Ens van explicar curiositats dels taurons i vam poder veure algunes tortugues que s’estan recuperant, de les quals ens van explicar les seves històries.
Vam acabar la jornada dinant a la platja i cap a l’autobús per tornar cap a casa.

SENSE LLUNA

El passat dimecres, els alumnes d’Educació Infantil vam fer una sortida al teatre de Sant Feliu per veure l’obra Sense Lluna.

Una noia espera la lluna cantant i tocant instruments per crear l’harmonia de la nit. Quan la música creix, la lluna també. Un mussol i un llop són els acompanyants d’aquest dolç vaivé. Una experiència visual i musical pels més petits on la música comunica emocions i ens endinsa en la bellesa i la màgia de la nit sense lluna. 

Hem sortit de l’escola i hem anat al parc dels països catalans, on hem esmorzat i jugat una mica. De seguida hem anat cap al teatre i hem gaudit de l’obra.

Després del teatre, des de l’ambient artístic hem pogut treballar les constel·lacions.

 

AGENT DE SALUT 6è

Què és una relació tòxica?
Avui els alumnes de 6è han participat en un taller, a càrrec de l’agent de salut de Sant Feliu, on s’han plantejat diferents situacions i entre ells/es han decidit si es tractava d’una relació sana o tòxica. Han sorgit converses molt interessants!

 

 

Autumn Poem: 4tA

 

Hem estat preparant aquest poema dia a dia a les sessions d’anglès. També l’han exposat individualment i finalment, hem fet aquesta activitat grupal com a cloenda de la tasca. D’aquesta manera, hem treballat la comunicació oral i la comprensió lectora. We had so much fun!

Autumn Poem: 4tB

 

Hem estat preparant aquest poema dia a dia a les sessions d’anglès. També l’han exposat individualment i finalment, hem fet aquesta activitat grupal com a cloenda de la tasca. D’aquesta manera, hem treballat la comunicació oral i la comprensió lectora. We had so much fun!