Visita al Cosmocaixa!

Aquests últims dies de curs, aprofitant que al centre d’interès hem estat treballant els animals, els alumnes de 1r i 2n hem anat a Barcelona d’excursió.

Vam anar de visita al Cosmocaixa on vam fer un taller molt interessant. el “Toca-Toca”. En aquest taller ens varen explicar característiques dels animals i els seus hàbitats, algun d’ells provinents de zones mediterrànies, de les selves tropicals i del desert. Ens van ensenyar la importància de tenir cura del medi ambient així com de les espècies que hi trobem en ella.

El més interessant però va ser que ens van deixar tocar tots aquests animalons: boes, granotes, estrelles de mar…

Imatges alumnes de 1r

Un cop acabat el taller vam fer una visita exprés al museu on vam veure diferents efectes, experiments, etc que ens van deixar amb ganes de més!!!

Imatges alumnes de 2n

Si cliqueu a sota de qualsevol de les imatges podreu veure moltes fotografies d’aquell dia!! 😉

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *