Tramitació ajuts de menjador escolar fora de termini – Curs 2019-2020

Benvolguts,

les famílies interessades a sol·licitar l’ajut econòmic individual de menjador FORA DE TERMINI:

PERÍODE DE PRESENTACIÓ DE LES SOL·LICITUDS PER PART DE LES FAMÍLIES

A partir de l’1 d’octubre i durant el curs escolar s’admetran sol·licituds sobrevingudes. En aquest cas els llocs de presentació seran els serveis socials municipals (en el cas que s’acreditin criteris socials) i el Consell Comarcal del Baix Empordà (Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana o seu electrònica). En aquest cas, l’ajut no s’aplica en caràcter retroactiu.

LLOCS DE PRESENTACIÓ DE LA SOL·LICITUD

Els impresos normalitzats per sol·licitar l’ajut estan a disposició a l’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana (OIAC) del Consell Comarcal, a l’apartat de “documentació” de la pàgina web https://www.baixemporda.cat/ensenyament i a la seu electrònica d’aquesta entitat.

Les persones interessades a demanar l’ajut hauran de tramitar la sol·licitud a través d’alguna d’aquestes vies:

• Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana (OIAC) del Consell Comarcal del Baix Empordà.

Adreça: c. Tarongers, 12, 17100 La Bisbal d’Empordà

Dies: de dilluns a divendres

Horari: de 9 a 14 h

• Seu electrònica del Consell Comarcal del Baix Empordà. Per accedir-hi i fer el tràmit, caldrà anar a l’adreça https://baixemporda.eadministracio.cat, a la pestanya Catàleg de tràmits, i cercar el procediment Sol·licitud d’ajut econòmic individual de menjador. Dins d’aquest procediment, heu d’anar a la part dreta i clicar “Tramitació electrònica”. Una vegada hi hàgiu accedit, caldrà identificar-se electrònicament, descarregar la sol·licitud d’ajut econòmic individual de menjador escolar, omplir-la i signar-la per tots els membres majors d’edat de la unitat familiar, i adjuntar-la novament al procediment, juntament amb la documentació annexa, si escau.
  • Serveis socials municipals (només en el cas que la persona sol·licitant pugui acreditar criteris socials).

Per a qualsevol dubte, l’horari d’atenció al públic de l’Àrea d’Ensenyament és de dimarts a divendres, de les 9 a les 14 h. Els dilluns no hi ha atenció al públic.

Les famílies poden sol·licitar cita prèvia al telèfon 972 64 55 59.

La persona de contacte per al tràmit de les beques és l’Ana Linares o Cristina Pagès.

Ensenyament
Consell Comarcal del Baix Empordà