


Els alumnes de 5è han participat com a voluntaris en la jornada de donació de sang que va tenir lloc el passat 24 d’abril a Sant Feliu de Guíxols, a l’antiga fàbrica Agglotap.
Aquesta iniciativa neix arran del treball que hem estat fent sobre la sang a l’àrea de Coneixement del Medi. Després d’aprendre la importància de la sang i de les donacions, vam pensar que seria una molt bona oportunitat col·laborar en una acció real, útil i solidària per al nostre entorn.
A més, els alumnes de 5è també han estat els encarregats de crear el dibuix i l’eslògan del cartell de la jornada.
Durant l’activitat, els nens i nenes han tingut un paper actiu en l’organització de la jornada i han ajudat en diferents tasques, com ara:
- Donar la benvinguda als donants
- Repartir aigües
- Facilitar el qüestionari
- Oferir el refrigeri
- Acompanyar els participants en diferents moments del procés
Ha una experiència molt enriquidora que fomenta valors com la solidaritat, la responsabilitat i el treball en equip.


