RÀDIO SANT FELIU A 1r DE L’ESCOLA ARDENYA

Un grup de nenes i nens de primària de l’Escola l’Ardenya de Sant Feliu de Guíxols han visitat avui, virtualment, la nostra emissora ❗️Els hem explicat com funciona 📻 Ràdio Sant Feliu: des de la redacció fins a l’emissió en antena de la nostra programació (informatius, punts d’actualitat, música…). També, els hem comentat quin equipament fem servir per arribar a totes les llars de la ciutat.

A més, ens han preguntat els dubtes que tenien i hem passat una molt bona estona compartint minuts de ràdio.
Per acabar, també ens han demanat si els podíem posar una cançó, que han pogut escoltar des de la ràdio que tenien a classe.

Moltes gràcies, hem viscut una gran experiència i hem après molt!!! #escolardenya #ensadaptemalmoment #treballcompetencial #escolesegures #curs202021

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *