INSCRIPCIONS ALS CASALS D’ESTIU DE SANT FELIU DE GUÍXOLS.

La ciutat de Sant Feliu de Guíxols, programa una nova oferta de places de Casal d’Estiu els mesos de juliol i agost.
Les inscripcions es faran en les següents dates: del 10 al 21 de maig de 2021
Les inscripcions es canalitzen al web ciutadà.guixols.cat o bé presencialment al Punt Jove (carrer del Mall 61 – Edifici Vetlladores, de dilluns a divendres de 09 a 13h, tel 972 32 73 60). En tots els casos, fent les inscripcions dins el període i realitzant el primer o únic pagament abans del 2
4 de maig, es té la plaça assegurada.
Es gaudeix d’un 20% de descompte si s’inscriuen dos o més germans, i hi ha la possibilitat de fraccionar el pagament en 2 o 3 terminis.
Les tres propostes d’enguany són:
Casalet (Escola Gaziel), que tindrà un servei d’Acollida matí, torn de matí i servei de menjador. S’adreça a nens/es nascuts/des de l’any 2009 al 2017.
Esportiu (Pavelló la Corchera). Amb uns serveis de torn de matí i menjador. S’adreça a nens/es nascuts/des de l’any 2006 al 2014.
Proximitat (Escola Mn. Baldiri Reixach). Amb els serveis d’Acollida matí, torn de matí i servei de menjador. S’adreça a nens/es nascuts/des de l’any 2009 al 2017.
Aquest any cal destacar que s’ofereixen 2 nous serveis a banda de les tres propostes esmentades, uns serveis molt demandats els últims anys per part de la població. A més dels tradicionals casals neixen 2 noves propostes que es realitzaran al Pavelló Municipal de La Corchera i amb places limitades només per aquests dos serveis:
– PreEstiu, del 28 de juny al 2 de juliol, en horari de 09.00 a 13.00 hores i adreçat a nens/es nascuts/des de l’any 2009 al 2017.
PostEstiu, del 30 d’agost al 10 de setembre, en horari de 09.00 a 13.00 hores i adreçat a nens/es nascuts/des de l’any 2009 al 2017.
Més informació i inscripcions a ciutadà.guixols.cat a partir del 10 de maig de 2021

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *