Dia de la Castanyada

Dimecres 30 d’octubre durant tot el dia vam realitzar activitats per festejar aquesta tradició catalana. Al matí, els alumnes de Cicle Superior repartits per tota l’escola han ajudat a decorar les paperines per les castanyes i un punt de llibre. Els nens i nenes de Cicle Inicial i Cicle Mitjà hem aprés conceptes de la tardor amb el “Kahoot” elaborat pels alumnes. Ha sigut molt emocionant!!!!

Després de pati, els alumnes de 4t, 5è i 6è que han participat en el taller de teatre dels espais internivells, han representat l’obra de teatre “ Les castanyeres sense castanyes”. S’ho han passat molt bé tot i els nervis.

Si cliqueu a sobre aquesta imatge podreu veure la obra de teatre.

A la tarda, hem anat tots al pati vestits de castanyers i castanyeres a ballar les cançons apreses a Música i a menjar les castanyes cuites que han fet els nostres pares i mares voluntaris. Estaven boníssimes!!! Ens ho hem passat molt bé!! També podeu accedir a les imatges clicant a la següent: