Els i les alumnes de 3r anem a l’hort
Els i les alumnes de 3r hem fet de pagesos/es i hem anat a l’hort de l’escola a sembrar hortalisses. Hem de donar les gràcies als Germans Jarana per l’obsequi d’una gran quantitat de planter de tot tipus: enciams, raves, bròquils, etc. Moltes gràcies, germans Jarana.
Els i les alumnes de 3r anem a l’hort Llegeix més »
