ELS NENS I NENES DE P4 ANEM D’EXCURSIÓ A LA SAIRA!!
EL DIA 15 DE JUNY ELS NENS I NENES VAM ANAR D’EXCURSIÓ A LA SAIRA!! ESTÀVEM MOLT EMOCIONATS PERQUÈ HI ANIRIEM AMB AUTOCAR!! QUAN VAM ARRIBAR ALLÍ VAM ESMORZAR I DESPRÉS VAM JUGAR AL PARC UNA ESTONA! TOT SEGUIT VAM FER UN TALLER ON VAM ELABORAR SABÓ PER LA ROBA I TAMBÉ PER A LES […]
ELS NENS I NENES DE P4 ANEM D’EXCURSIÓ A LA SAIRA!! Llegeix més »

