L’erugueta Goluda a I3

Dilluns les nostres companyes del SIEI, amb els seus alumnes, van venir a explicar el conte de l’Erugueta goluda als alumnes d’I3. Aquestes companyes formen part de l’associació Viecan, petjades inclusives, que realitzen intervencions assistides amb gossos. Per fer-ho van tenir l’ajuda de la gosseta Kiss.

Conta contes Sant Jordi 2024 amb les famílies

Enguany, vàrem celebrar la nostra diada tant preuada de Sant Jordi convidant a les famílies a venir a explicar un conte a l’escola.

Ha estat una activitat literària i lúdica molt cohesionadora entre famílies i escola, que lal canalla han gaudit molt.

Moltes gràcies a totes les famílies voluntàries per dedicar-nos part del seu temps!

Si cliqueu a sobre de la imatge podreu accedir a la galeria complerta.

DEFC (Dia de l’Educació Física al Carrer) 2024

El passat 17 d’Abril es va celebrar el Dia Mundial de l’Educació Física al Carrer i, des de l’escola, vam commemorar-lo celebrant activitat física a l’aire lliure durant tota la setmana. Des d’I3 fins a 6è, vam gaudir de jocs i activitats en diferents espais del nostre municipi.

Si cliqueu a sobre de la imatge podreu accedir a la galeria complerta.

UN REPÀS PER 5è

Estem arribant al final d’aquest curs i encara que us hem informat en tot moment de les activitats que hem fet, no per la pàgina web i això no pot ser!. Així que anem a posar-hi remei. Preparats:

COLÒNIES AL CAMP D’APRENENTATGE D’AIGÜESTORTES- ESTERRI D’ÀNEU

La passada tardor, per primer cop, vam anar a un Camp d’aprenentatge. L’indret bé s’ho mereixia, i encara que ens va ploure tot el dia quan vam visitar el Parc Nacional, s’ho va valer. En certa manera, vam iniciar aquí el nostre Projecte de l’Aigua. Ens ho vam passar genial!

FOTOS CAMP D’APRENENTATGE

COSMOCAIXA BARCELONA

Quina millor manera per concloure el nostre estudi del món microscòpic que visitar el Museu de Ciències Cosmocaixa de Barcelona. A banda, de visitar l’espai múltiple i variat del museu, vam fer el Taller de Micràrium, on van poder experimentar amb diferents microscopis i descobrir el món del microorganismes.

FOTOS SORTIDA COSMOCAIXA

SORTIDES PROJECTE DE L’AIGUA

Com bé sabeu, el Projecte de l’Aigua s’inicia a CM i finalitza a 6è. Aquest curs, hem fet dues sortides. La primera, vam visitar Barasona, embassament i central hidroelèctrica, on s’inicia el Canal d’Aragó i Catalunya. Així com Graus, el monument de Joaquín Costa i el mirador, que ens va permetre veure on s’uneixen els dos rius, Isàbena i Ésera. A més, de diferents infraestructures hidràuliques de camí.

I la segona, com a part del Cicle Artificial de l’aigua, l’ETAP (estació tractament aigua potable) d’Almacelles, el darrer pas de l’aigua abans d’arribar a les nostres llars.

FOTOS SORTIDA DE L’AIGUA

FOTOS ETAP ALMACELLES

SORTIDA A LLEIDA. CONEIXE’M ELS NOSTRES MONUMENTS

Lligat al currículum i a l’estudi de l’Edat Mitjana, hem visitat tres dels més importants monuments del patrimoni de la nostra ciutat, Lleida:

La Seu Vella

Dipòsits antics de l’aigua (lligat al Projecte de l’aigua)

Castell Templer de Gardeny

FOTOS SORTIDA LLEIDA

Obrim les aules d’I3 a les famílies

Divendres 26 vam obrir les portes de la classe dels investigadors, dels elefants i dels hipopòtams. Els nens i nenes van explicar a les seves famílies els projectes que han estat treballant a l’aula. Vam començar mirant un vídeo introductori i, a continuació, les famílies van poder participar d’activitats a l’aula.

Ens ho vam passar molt bé!!!

Feu clic a les imatges per veure els vídeos i les fotos.

ACTIVITAT GUST PER LA SALUT A 2N

El passat dilluns 8 d’abril, l’alumnat de 2n va gaudir d’un taller del programa escolar de fruites, hortalisses i llet, anomenat  “Gust per la Salut”.
Aprofitant que estem fent el projecte de l’alimentació, van venir a oferir-nos unes activitats en les quals l’alumnat de 2n va… Llegeix més»

CONTE DE L’ERUGA A 2N

El dia 4 d’abril, l’alumnat de segon va gaudir del conte de “L’erugueta goluda” explicat per l’alumnat del SlEI i acompanyat per l’associació VIECAN amb les seves gosses anomenades, Kira i Kiss. Després varen fer un seguit d’activitats per iniciar el projecte del cuc de seda.
Van… Llegeix més»

SORTIDA PROJECTE DE L’AIGUA 6è

El passat dilluns, dia 8 d’abril, l’alumnat de 6è vam fer la sortida del projecte de l’Aigua. Durant el matí, vam fer una bona caminada i vam pujar a l’ermita de Sant Salvador (5km i 300m de desnivell) , on vam poder veure en vista d’ocell alguns dels punts importants del projecte. Després, vam anar a visitar la presa del pantà de Santa Anna. A la tarda, per finalitzar l’excursió, vam anar a veure el canal d’enllaç que connecta amb el canal d’Aragó i Catalunya.

Aquesta sortida ens va permetre conèixer in situ d’on ve l’aigua d’Almacelles i ens va permetre veure diferents infraestructures, com una presa, un sifó, un aqüeducte o el canal d’Aragó i Catalunya .

Volem agrair a l’Ajuntament d’Almacelles i al Sindicat de Regs, ja que han finançat aquesta sortida.

Si cliqueu a la següent fotografia, podreu veure més imatges.

ERASMUS+ KA 122 a Leiria, Portugal

Les nostres companyes, Eli i Natàlia, ja són a Leiria (Portugal) per fer aprenentatge per observació a diferents escoles de “Agrupamento de Escolas Dr Correia Mateus”.

Tercera mobilitat ERASMUS+ de mestres per veure i aprendre el treball de la inclusió en diferents parts d’Europa!

Si cliqueu a sobre de la primera imatge podreu accedir a la galeria.