Projecte “Mots viatgers”

El projecte Mots viatgers és un projecte d’intercanvi entre escoles de Barcelona i Filipines.  Vol apropar dos mons llunyans, tot treballant amb l’alumnat un mateix eix temàtic.: “la justícia ambiental” (problemàtiques properes relacionades amb el medi ambient), a través de la creació i la dramatització de contes viatgers elaborats conjuntament. El projecte vol promoure que les comunitats educatives donin valor a llengües i cultures: català, tagal i de totes les presents a les aules.

Els alumnes de cinquè de primària han triat la temàtica dels animals en perill d’extinció per crear un conte, primer en català i després es traduirà al Tagal perquè els nens de l’escola de Filipines el puguin acabar.

Durant el curs es faran activitats amb les famílies per donar a conèixer la cultura Filipina.