Com ens organitzem

Les organitzacions horitzontals amb responsabilitats compartides fan créixer el sentiment d’equip i d’arrelament en els llocs. Ajuden a aconseguir un equip cohesionat, on totes sentim una elevada satisfacció i motivació pel que estem fent.

S’aprofita i es potencien les fortaleses de cadascú i les ganes d’aprendre i de compartir per millorar les debilitats que puguin anar apareixent.

L’escola s’organitza en tres comunitats. Cada una d’aquestes comunitats funciona com un cicle autònom amb un projecte educatiu comú a tota l’escola.

Comunitats de petits
Comunitats de mitjans
Comunitats de grans
Equip de mestres d’infants de 3, 4 i 5 anys. Equip de mestres d’infants de 1r, 2n i 3r. Equip de mestres d’infants de 4t, 5è i 6è.
  • Coordinadora organitzativa de comunitat.
  • Coordinadora pedagògica
  • Un referent de l’equip directiu.
  • Un referent d’atenció a la diversitat.
  • Un especialista de música.
  • Coordinadora  organitzativa de comunitat.
  • Coordinadora pedagògica.
  • Un referent de l’equip directiu.
  • Un referent d’atenció a la diversitat.
  • Un especialista de música, d’anglès i d’EF.
  • Coordinador organitzatiu de comunitat.
  • Coordinadora pedagògica.
  • Un referent de l’equip directiu.
  • Un referent d’atenció a la diversitat.
  • Un especialista de música, d’anglès i d’EF.
Dues reunions setmanals de comunitat.