DIA DE LA PAU

El dijous 31 de gener vam celebrar el dia de la Pau. Com sabeu, va ser el dia de la mort de Gandhi.

A primera hora del matí els alumnes de l’escola l’Aixart vam pensar paraules i frases boniques relacionades amb la pau. Després del pati, vam sortir de l’escola i vam anar al jardí del monestir. Allà cada curs va fer una rotllana amb els familiars. Vam escriure els nostres missatges en 2 coloms de la pau. Després, els vam penjar amb un fil de cuca entre 3 arbres. Vam formar una rotllana molt gran. Tot seguit vam llegir els missatges. Per acabar, vam cantar la cançó “La festa de la pau”.