SANT JORDI 2016

Sant-jordiUn any més el Sant Jordi ha arribat a l’escola!!. Tot i que aquest any una mica més aviat, ja que ho vam celebrar… el 20 d’abril!!

A continuació trobareu totes les activitats que vam fer.

9.00 – 11.00: Els alumnes de cicle mitjà i cicle superior van fer de “padrins lectors” explicant contes als alumnes d’educació infantil i cicle inicial. Desprès els més “grans” van ajudar als més “petits” amb els tallers de roses i dracs que vam organitzar.
11.00 – 11.30: Es va obrir la parada solidària de llibres i esmorzars.
12.15: Obertura de portes de l’escola per a les famílies.
12:30-15:00h: Parada de llibres de l’editorial Combel (amb novetats editorials i llibres per a totes les edats). Aquest curs els diners recollits aniran destinats a  dotar de materials i recursos la nova aula de plàstica de l’escola.

MOLTES GRÀCIES A TOTES LES FAMÍLIES QUE VAU COL·LABORAR!!