Els pallassos de tele visiten l’escola 21 d’Abril.

0

En motiu de la temàtica  d’aquest any de l’Scrua sobre el circ, el passat dijous 14 de novembre del 2019  a les 15:15h. els alumnes de Cicle inicial de l’escola 21 d’Abril  van fer una representació de quatre cançons dels Payasos de la tele a l’aula de psicomotricitat del nostre centre. A l’acte es van convidar als familiars dels alumnes.

L’actuació va començar amb l’entrada dels alumnes de primer i segon  ballant la cançó:  Había una vez un circo…  tot saludant als familiars.

La directora de l’escola Marta Masdeu  acompanyada de  les tutores de Cicle Inicial i la mestra de música van fer la presentació de l’acte . El lema va ser  reviure les cançons dels Payasos de la tele que tots coneixem i que els seus fills/ néts han estat  treballant  a l’escola i així  fer d’aquesta tarda una tarda de records i vivències de la nostra infància.

Esperant  que amb aquests balls  es crees un ambient de record i es transportessin  a aquella època dels inicis del circ.

L’alumnat  de primer van començar els balls representant:  Susanita tiene un ratón. Tot seguit els alumnes de segon van    ballar : la gallina Turuleta.

Després els alumnes de primer van tornar a sortir a pista per ballar: Vamos de paseo i per tancar les actuacions els alumnes de segon van ballar: Hola don pepito, Hola don José.

Al final dels balls vam  demanar  la  participació dels familiars per poder ballar amb els seus fills i fer fotografies que s’han utilitzat per elaborar el mural de l’Scrua.

L’alumnat  de segon acompanyats dels seus familiars  van ballar: Hola don pepito, Hola don José. Tot seguit va ser el torn dels familiars i l’alumnat de primer repetint l’actuació: Vamos de paseo.

Per finalitzar l’acte vam demanar als assistents que fessin dues files amb les tutores i l’alumnat per fer fotos de cada família amb el seu fill.

En acabar es va fer un comiat agraint l’esforç de l’alumnat i la col·laboració dels familiars.

Va estar una tarda en família molt emotiva i divertida.