LA PRIMERA SETMANA A L’ESCOLA

Us deixem una petita mostra de tots els moments i activitats realitzades durant la primera setmana.

Dir i agrair a les famílies que ha estat un inici de curs MAGNÍFIC! amb els vostres petits/es de casa. S’han familiaritzat ràpidament al nou espai, entre companys/es i sobretot amb l’escola i la mestra. Realment és molt gratificant que el primer dilluns d’escola, havent passat el cap de setmana a casa amb  la família, entrin a l’escola contents i feliços. I així continuarem… La felicitat sempre present!!!!