Juguem amb el paracaigudes (P5)

La setmana abans de les vacances, a l’hora de psicomotricitat, els alumnes de P5 van realitzar jocs amb el paracaigudes, el qual proporciona la màxima participació per a tots els membres del grup. El comportament físic d’un paracaigudes en moviment comporta que la cooperació entre l’alumnat sigui una necessitat, ja que el cercle és la forma més propicia per a la comunicació del grup.

Amb el paracaigudes els jocs i les diverses situacions són exercicis de cooperació i participació, però el millor de tot és que són divertits.