ESTRENEM PATI!!

ESTRENEM PATIS!!

Estimades famílies, avui al sonar el timbre del patí els xiquetes i xiquetes d’infantil i Primària han sortit amb un somriure d’orella a orella.

Un somriure i uns ulls com a plats al veure com les parets s’omplien de flors i colors, com les rodes formaven un cuc de colors per on poden saltar i crear aventures, un tren de fusta per on poder viatjar a llocs màgics i llunyans…

Els més grans han pogut seure tranquil·lament sobre els banquets de fusta que heu creat, tenim un hort que ben aviat podem sembrar i veure el creixement de les plantes, jocs al terra per poder passar bones estones divertint-nos  i compartint… en definitiva un pati ple de vida!!.

I tot…gràcies a vatros famílies que vam compartir aquest primer dissabte en família per poder començar aquest projecte. La direcció de l’escola i tot el claustre de mestres us vol dir de tot cor MOLTES GRÀCIES!! A tots els qui heu fet possible aquest projecte:  mares, pares, antics i nous alumnes, mestres, a tots i totes els qui vau ser-hi i també aquells que ens vau acompanyar en la distància.

Com a mestra dona molta satisfacció veure que amb l’ajuda de tots vatros podem aconseguir tot allò que ens proposem..tal i com diuen les meves companyes: Aquesta és l’escola que vull per a muns fills, per al meu poble i per a mí!!.

Visca el 21 d’Abril i visca tots vatros.

Mari