ENTREVISTA A JOAN ROVIRA (5è)

Els alumnes de 5è estem treballant la figura de “JOAN ROVIRA” com a personatge important de les Terres de l’Ebre i el passat dijous 4 de maig vam tenir el privilegi de fer-li una entrevista.

L’entrevista és una part del projecte de l’assignatura de Medi. Teniem 41 preguntes que (organitzades en 4 blocs), vam anar responent buscant la informació a diferents llocs web però no les vam poder contestar totes.

Davant d’aquesta situació i gràcies a la família de Roger Gallego vam poder concertar una entrevista a Joan Rovira. Els alumnes de l’escola que vam anar vam ser Bàrbara Llambrich i Roger Gallego (ja que una altra alumna del grup de treball no va poder venir). També ens va acompanyar el nostre mestre Jesús Folch.

Durant quasi una hora i mitja vam poder parlar i comentar les preguntes que teniem preparades i també les que van anar sorgint. L’entrevista va anar molt i molt bé. El cantant de Camarles és de tracte molt proper, simpàtic i molt atent amb tots els que vam anar a fer l’entrevista.

Li hem de donar les gràcies i ell ens va regalar el seu CD: Encara tenim temps i ens va signar un autògraf per a cada alumne de classe.

Us deixem tot seguit unes quantes fotografies i l’enllaç de la seua pàgina web per si voleu sentir la seua música.

www.joanroviramusic.com

Joan rovira (5è) on PhotoPeach