EMOCIONARI A P-5 (taller 2)

LES EMOCIONS A TRAVÉS DE ”INSIDE OUT”

Els alumnes d’Infantil hem treballat un cop més l’educació emocional. Aquesta vegada s’han treballat les emocions mitjançant la pel·lícula “Del revès”, hem visionat el trailer i els vídeos dels diferents personatges de manera que cadascun d’ells exterioritza la seva emoció.
Per aquest motiu hem decidit realitzar una activitat perquè els alumnes puguin reconèixer i entendre millors les emocions i els pensaments que tenen ja que podem aprendre molt de nosaltres mateixos si escoltem les nostres emocions.
La pel·lícula “Inside out” de Pixar és un dels treballs més recents sobre les emocions i mostra de manera entenedora com funciona la ment de les persones. Això permet ensenyar als alumnes la importància de conèixer les nostres pròpies emocions i que cal tenir-les totes en compte perquè totes i cada una de elles són útils.
Després de visualitzar aquest trailers, l’activitat consisteix en que cada nen/a s’ha d’identificar amb un dels personatges de la pel·lícula. I també ha d’interiortizar quin és el color que el respresenta. Seguidament, cadascuna de les emocions queden registrades en una graella i podem observar quina és l’emoció predominant.
Tots aquests punts, queden plasmats tal i com podeu veure al mural de l’emocionari.

Emocionari P5 taller 2 on PhotoPeach