“Els bons amics”: taller d’emocions a P5

Aquest taller consisteix primerament en la visualització del conte “Els bons amics”. La història es molt clara i entenedora, al igual que el títol. Amb la història del conte es pretén que els alumnes tinguin clar que :
– ens hem d’ajudar els uns als altres.
– pensar amb els altres (empatía).
– analitzar la situació personal de cadascú i actuar.
– valorar les coses i les amistats.
– estimar-nos els uns als altres.
– …
Aquests objectius ens els plantegem i treballem dia a dia i el que es pretén és aconseguir-los, polir-los amb aquest treball i la participació de les famílies.
La segona part de l’activitat és establir una conversa en grup i que ens expliquin com s’han sentit després de la visualització del conte.
A més, han de relacionar el seu estat amb el color que representa la emoció. Per això, tal i como podeu veure a les fotos hi ha globus grocs (alegria), rojos (tristeza o ràbia) i verd (tranquilitat), cada nen/a explica el seu estat i el perquè i a continuació dibuixa la cara de l’emoció escollida al globus.
Finalment gaudim dels bons amics fent gresca i ballant amb la cançó que ells decideixen !!!
Gràcies als alumnes per fer-ne aquestes tardes tant divertides.

Els bons amics P5 1ª part on PhotoPeach

Els bons amics P5 2ª part on PhotoPeach