Carnaval 2018

El divendres dia 9 de febrer tots els cursos vam celebrar el carnaval per la tarda al pati de l’escola. Els alumnes d’infantil anaven disfressats de princeses i cavallers i portaven escuts i espases. Els alumnes de primer i segon curs anaven disfressats de  reis i reines i portaven corones i espases. Els xiquets/es de tercer i quart portaven disfresses de bufons amb barrets i cinturons fets de cartolina de colors i es van pintar la cara. Els alumnes de quint i sisè portaven disfresses de dracs i gàrgoles.

L’alumnat de sisè va fer un discurs sobre el carnaval i tots vam ballar una coreografia a partir de la cançó de Carnaval de Pepet i Marieta. També vam desfilar pel pati amb les nostres disfresses i els alumnes de cicle mitjà i superior vam fer balls d’imitació (quatre alumnes feien unes passes de ball i la resta devien imitar-los, desprès d’una petita estona altres quatre alumnes feien altres passes de ball i la resta imitava). Cap a les 16.00 de la tarda vam convidar a tots a xocolata calenta que podíem acompanyar amb pa i que estava molt bo. Agraïm la col·laboració de l’AMPA i de totes les famílies que van acudir.