DIA DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA

El dia dimarts 30 de gener tots els alumnes vam celebrar per la tarda el “Dia de la Pau” al pati de l’escola. Vam ballar amb els mestres i tots portàvem un cor roig amb purpurina penjat al coll i anàvem vestits de blanc. La cançó “ Todo es posible” de David Bisbal va ser l’escollida per a celebrar aquest dia. Prèviament vam ficar dibuixos i missatges de la pau per les parets del pati i vam assetjar la cançó. Els alumnes de sisè van fer un discurs conjunt sobre Mahatma Gandhi i la importància de la pau a les nostres vides i en tot moment. La coreografia emprada al ball va anar a càrrec dels alumnes de sisè i de la seua mestra. Les famílies van participar en el ball posteriorment. També vam mostrar un cor de cartró trencat en dos parts que després vam unir per simbolitzar la importància de la pau i unió de la gent a les nostres vides. Després vam deixar que els alumnes i les seves famílies penjaren als arbres de l’escola amb un fil els CDs que havien portat per decorar el pati.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *