Projecte Gossos

Durant aquest trimestre els i les alumnes del SIEI continuem amb la teràpia assistida amb gossos per part del Projecte Tan Amigos. Es tracta d’un projecte que ja fa anys vam engegar a l’escola gràcies a la Fundació Margarita Bocio i en col·laboració amb l’Ajuntament de Salou. El curs passat, per les circumstàncies de la pandèmia, va quedar un temps aturat, però a final de curs el vam recuperar. Us deixem una petita mostra fotogràfica de les activitats que hem realitzat aquests dies, amb les quals hem après a cuidar de la nostra mascota, les seves característiques principals i a passejar pel carrer amb ella.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *