Sol·licituds d’ajut de menjador

Benvolgudes famílies,

En relació a les sol·licituds de beques de menjador, el Consell Comarcal del Tarragonès ens informa de què han exhaurit l’horari de cita prèvia.

Per aquest motiu si hi ha alguna família interessada en sol·licitar la beca esmentada i encara no ho ha fet, POT ANAR DIRECTAMENT A LES SEVES OFICINES SENSE DEMANAR CITA PRÈVIA.

La seva adreça és la següent:

• CONSELL COMARCAL DEL TARRAGONÈS
  • C/ DE LES COQUES, 3
  • TARRAGONA
  • HORARI: 9H a 14H

EL TERMINI PER PRESENTAR LES SOL·LICITUDS D’AJUT DE MENJADOR AL CONSELL COMARCAL DEL TARRAGONÈS FINALITZA EL PROPER DIMARTS, 23 DE JUNY DE 2020

Recordeu que heu de portar la documentació següent:

• Imprès de sol·licitud ordinari que us adjuntem (Annex, II, III, IV, V i VI), omplert i signat per tots els membres de la unitat familiar majors de 16 anys
  • Fotocòpia del DNI/NIE/Passaport de l’alumne sol·licitant i tots els membres de la unitat familiar majors de 16 anys.
  • Número d’identificació de l’alumne (IDALU), truqueu al centre i us el facilitarem.

Salutacions cordials,

Reobertura de la biblioteca Municipal de Salou

Benvolguts/-des,

Ens complau informar-vos que la Biblioteca reobrirà el proper dilluns, 15 de juny. Per adaptar-se a la l’actual situació, l’ horari passa a ser:

MATINS: de dilluns a divendres, de 10 a 13h

TARDES: de dilluns a dijous, de 16:30 a 19:30h

Llistat barem sol·licituds Preinscripció

Benvolgudes famílies,

Si cliqueu a la imatge, podreu veure el llistat de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem, resoltes les reclamacions a 09/06/2020.

EL NÚMERO PER DETERMINAR L’ORDRE DE LES SOL·LICITUDS EN CAS D’EMPAT ÉS EL 33386.

SIEI

El suport intensiu per a l’escolarització inclusiva (SIEI), és dotació extraordinària de professionals que està incorporada a la plantilla de l’escola com a recursos intensiu per atendre els alumnes amb necessitats educatives especials que ho necessitin i que se suma als suports que ja té l’escola per a treballar la inclusió. Des de fa uns quants anys participem del projecte ‘Tan Amigos’, un taller de teràpia amb gossos que són adoptats de gosseres del territori i que creen un clima distès i de benestar que permeten treballar en un ambient molt favorable. Avui hem fet una videotrucada amb l’Alèxia i ha estat extraordinari. Estem tan contents que us volem mostrar les cares de felicitat que fem! Moltes gràcies!

Beques Menjador Curs 20/21

Benvolgudes famílies,

Si cliqueu a la imatge, podreu veure el document on us informem sobre terminis, procediments i documentació necessària per tal de sol•licitar els ajuts de menjador escolar.

Atendrem els vostres dubtes per correu electrònic e3010153@xtec.cat o al telèfon del centre 977352900, de 9:00 a 13:00 h.

Salutacions,