Lliga comarcal de cros

Ahir alguns alumnes de l’escola Vora Mar van participar en el 26è cros comarcal del Tarragonès. Aquesta era la darrera cursa de la lliga comarcal de cros dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya, organitzada pel Consell Esportiu del Tarragonès, amb la col·laboració de diferents escoles, ajuntaments, clubs i altres entitats de la comarca.

En aquest cros es van lliurar els trofeus de la Lliga Tarragonès de Cros dels JEEC, tenint en compte les vuit millors puntuacions dels tretze crosos puntuables celebrats i l’escola ha obtingut molt bons resultats.

Felicitats als nostres campions!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *