SIEI

El suport intensiu per a l’escolarització inclusiva (SIEI), és dotació extraordinària de professionals que està incorporada a la plantilla de l’escola com a recursos intensiu per atendre els alumnes amb necessitats educatives especials que ho necessitin i que se suma als suports que ja té l’escola per a treballar la inclusió. Des de fa uns quants anys participem del projecte ‘Tan Amigos’, un taller de teràpia amb gossos que són adoptats de gosseres del territori i que creen un clima distès i de benestar que permeten treballar en un ambient molt favorable. Avui hem fet una videotrucada amb l’Alèxia i ha estat extraordinari. Estem tan contents que us volem mostrar les cares de felicitat que fem! Moltes gràcies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *