No passis de roda a roda

Avui, els alumnes de cinquè, han realitzat l’activitat ‘No Passis de Roda a Roda’ organitzada per la Lliga d’Afectats Reumatològics, en col·laboració amb la Federació MESTRAL-Cocemfe de Tarragona. ‘No Passis de Roda a Roda’  és un programa  dirigit a la comunitat educativa en el que es consciencia a l’alumnat en el civisme i proactivitat envers a les persones amb discapacitats físiques i/o orgàniques i la seva situació, amb xerrades informatives i orientatives per la prevenció d’accidents en tots els àmbits. Nosaltres hem començat l’activitat amb una xerrada molt emotiva per part de dos monitors amb discapacitat física sobre el que comporta anar en cadira de rodes, la prevenció d’accidents i sobre les seves vivències i després hem jugat al Bàsquing, un esport unificat en el que poden jugar conjuntament persones amb discapacitat física que es desplacen amb cadira de rodes i altres sense discapacitat motriu, i també hem fet jocs motrius adaptats.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *