Documentació d’activitats vivencials a l’escola

Cada setmana, els nostres nens i nenes d’educació infantil, porten a casa un dossier que recull una mostra de tot el que anem treballant al llarg del trimestre, i així, setmanalment, podem fer que us expliquin què hem anat fent i d’aquesta manera no cal esperar a final de curs per tenir el recopilatori de tot el que hem fet durant el curs. Esperem que us agradi aquesta manera de fer, a través de la qual podeu veure el que els vostres fills i filles fan a l’escola a temps més actual, i permeten una relació família-escola més propera i significativa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *