Dia de les llengües maternes

El dia 21 de febrer es celebra el Dia internacional de les llengües maternes. A la nostra escola, aquest any, ho celebrem demanant a les famílies que ens escriguin, en unes targes que els hi hem proporcionat, en la seva llengua materna el nom de la classe on va els seu fill o filla. Quan els xiquets i xiquetes porten aquestes targes les presenten als seus companys i companyes dient en quina llengua està escrit i les enganxem en uns petits murals que després tindrem a la classe, posteriorment amb l’ordinador escoltem aquest nom en algunes de les llengües que trobem al traductor i que també algun dels i les alumnes ens sap dir, és divertit i ens fa molta il·lusió escoltar-ho.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *