Un dia especial

Cliqueu per veure les fotografies

Avui ha estat un dia especial a l’escola, s’ha jubilat una mestra molt estimada per tothom al poble, la Teresa Turet. Segur que moltes mares i pares de l’escola la recorden perquè van ser alumnes seus, fins i tot hi ha mestres a l’escola que ho van ser, doncs ja fa 38 anys que és mestra i, d’aquests, n’ha passat 36 al poble entre Abat Oliba i l’Escola Voltregà. Després de tot aquest temps, ha arribat el seu moment per gaudir d’una altra etapa de la vida i, a l’escola, docents i alumnat l’hem volgut acomiadar com es mereix.

Teresa, et trobarem a faltar. Ja saps que aquí tindràs sempre les portes obertes. Molta sort!