Els petits hem anat de colònies!

Cliqueu per veure les fotografies

Els infants de I4 i I5 hem gaudit d’unes colònies al Mas Can Pic.

Hem passat dos dies fent activitats en plena natura: hem conegut de ben a prop animals de la granja i hem fet una passejada amb poni.

I a través del bandoler Toca-Sons hem realitzat diferents activitats: el joc dels carreters, construïm cabanyes, busquem pistes,…

Una experiència inoblidable!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut