Subscripcions

Si voleu estar al dia de les notícies que anem publicant a la web ús hi podeu subscriure per rebre notificacions. Només cal que entreu el vostre nom i el correu-e on voleu rebre la notificació. Ho trobareu a la barra esquerra de la portada o a la part inferior de la pantalla si us connecteu amb telèfon o tauleta tàctil.

1. Escola Voltregà Autor de l'article

Bona tarda,

A la pàgina principal de la web de l’escola, al marge esquerre hi trobareu un apartat on hi diu ‘Subscripció de correu’. Heu d’entrar el vostre nom i l’adreça de correu on voleu rebre les notificacions. És IMPORTANT, que després reviseu la safata d’entrada perquè rebreu un correu de confirmació amb un enllaç que heu de clicar.

En principi amb això estaríeu subscrites. Si seguiu tenint problemes ens ho feu saber.

Salutacions.