Iniciem el projecte

Ens fa especial il·lusió que el primer article de la nostra pàgina web sigui per parlar del projecte de la nostra escola.

Com probablement ja sabeu, la setmana passada vàrem conèixer el tema sobre el qual girarà el projecte d’aquest curs. Per fer-ho, diariament hi havia una pista diferent que les nenes i nens van anar trobant cada matí. A partir d’aquí, cada grup i infant debatia i feia la seva hipòtesi sobre quin era el tema del projecte, ja fos amb dibuixos i/o de forma escrita.

El divendres, amb totes les pistes ja reunides, va arribar el moment de confegir, en forma de petit repte, el tema i el nom del projecte partint de les les observacions fetes al llarg de la setmana. ‘El clima: “al mal temps bona cara”.

Aquestes són les pistes que l’alumnat va anar trobant:

• Dilluns: fotografies d’animals.
  • Dimarts: peces de roba de diferents temporades.
  • Dimecres: un element relacionat amb cada estació; aigua gelada, crema solar, magrana i planta amb flor.
  • Dijous: música relacionada amb el temps.
  • Divendres: Paraigües amb cares somrients. Dins les aules, les lletres del títol retallades i desordenades.

Si cliqueu la imatge trobareu un recull de fotografies de la setmana.