On s’amaga la Lluna?

Hola famílies!

Els nens i nenes de Segon us convidem a mirar el cel. És espectacular! L’Oriol, el mestre de Science, ens va proposar un repte: cada dia a la mateixa hora i durant el mes de febrer, mirarem si descobrim la lluna. A vegades la veiem i a vegades no. Uns dies la veiem plena i d’altres, només un tros. Que potser juga amb nosaltres?

Mireu quin poema hem trobat:

 

El cel de nit

El cel de nit és un mapa

on s’amaguen mil tresors,

que envolten la lluna blanca

i resplendeixen com l’or.

El cel de nit sap llegendes

del present i del passat:

només mirant les estrelles

les podràs endevinar.

Lluïsa March

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut