Observem els ocells del pati

Fa uns dies vam llegir un tweet on l’Àlex Mascarell, un dissenyador gràfic i  il·lustrador de natura, s’oferia per dibuixar gratuïtament una làmina a les escoles que ho volguessin sobre els ocells que ens podem trobar al pati i a l’entorn de l’escola. Els de 5è li vam demanar si ens en podia fer una i el resultat ha estat espectacular. No només hi ha uns dibuixos fantàstics sobre els ocells sinó que també ens permet marcat en quins mesos els veiem i així sabem si són ocells estacionals o residents.

Ara cada dia quan sortim al pati ens agrada observar els ocells i intentem identificar-los gràcies a la làmina que tenim penjada a la classe.  Ens n’hem adonat que som més conscients dels ocells que tenim al voltant i que fins ara ens passaven desapercebuts.