Nadal a l’escola

Aquesta ha estat una setmana curta a l’escola, però també intensa. El dimarts a la tarda vàrem tenir l’honor de rebre a dos patges acompanyats d’una colla de timbalers que anunciaven la seva arribada. Cada patge es va dirigir a un espai diferent de l’escola i els diferents grups van anar passant per rebre’ls. Els patges van dirigir unes paraules als nens i nenes, i aquest van recitar poemes o canta cançons. Els grans també van llegir una llista de desitjos que havien elaborat prèviament.

El dimecres va ser el torn dels tions, que tants dies feia que havien estat alimentant. Els cicles han cagat el seu tio i han complementat el dia amb activitat vàries relacionades amb les festes nadalenques.

Amb això acomiadem el trimestre a l’escola, i també l’any. El proper cop que ens retrobem ja serà l’any 2023. Des de l’escola volem desitjar a tota la comunitat educativa unes bones festes i un bon any nou.