Cantata de Nadal

El passat dimecres dia 14 vàrem celebrar la primer cantata nadalenca de l’Escola Voltregà. Es van obrir les portes de l’escola per tal que les famílies tinguessin la possibilitat de veure actuant els seus fills i filles.

La presentació de l’esdeveniment va anar a càrrec de 4 representants de sisè que bé que ho van fer!. La Meritxell (la mestra de música) i els infants van preparar 6 cançons, 2 per cada cicle, barrejant d’aquesta manera 3 grups de diferents nivells. Per acabar, totes les persones que van assistir a l’acte van cantar una cançó conjuntament amb mestres, nenes i nens de l’escola. Si voleu, a l’enllaç de la fotografia en podreu tenir un tastet.

Volem aprofitar per donar les gràcies a totes les persones que ho van fer possible i que van col·laborar de forma desinteressada.