Música esportiva per a flauta

L’alumnat de quart, de cinquè i de sisè hem treballat aquest segon trimestre, dins l’àrea de música i dansa, la interpretació d’algunes peces musicals amb la flauta relacionades amb l’esport (projecte d’escola) i pel dia de la pau. D’aquesta manera, gràcies a l’instrument de vent, aprenem correctament la digitació i la coordinació dels dits amb les notes, la lectura i la interpretació de petits fragments melòdics, com també la valoració del treball i l’esforç que impliquen una correcta afinació i postura corporal. Amb l’ajuda de programa informàtic, hem adequat les músiques que interpretavem al to que ens corresponia per a la flauta. El repertori que hem experimentat ha sigut:

A Quart, “El món seria” i “We will rock you” de Queen; a Cinquè, “We are the champions”, també de Queen; a Sisè, “Carros de foc”, banda sonora de la mateixa pel·lícula.

Més endavant, ajuntarem les melodies de la flauta amb d’altres instruments de percussió per tal de donar forma, presència i sobretot, fer-les més especials.

Esperem compartir-les ben aviat amb d’altres cursos! 🙂