Els més petits vivim els instruments!

L’alumnat d’i3, i4 i i5 hem estat cantant, ballant i escoltant molta música durant el trimestre, però sobretot, hem experimentat i gaudit amb els instruments musicals que tenim a l’escola. Amb ells, hem acompanyat audicions, cançons, danses, i sobretot, conegut les diferents qualitats sonores que ens brinden per poder entendre i diferenciar totes les seves possibilitats d’interpretació.

Estem provant els més senzills, com les claves, les maraques, els triangles, els panderos, els cròtals, els cascavells i les panderetes; passant pel xarrac, el güiro, el sonall, el xequeré (carabassa), els bongos, els plats i el pal de pluja; fins als més exòtics i difícils d’oblidar, com el hang (tambor metàl·lic), el gong tibetà, l’harpika (arpa petita), la kalimba (piano de làmines africà), la cowbell (esquellot) i l’agogó (campanes brasilenyes).

Gràcies a tot aquest instrumental, fem unes sessions de música més vivencials i divertides!