L’alumnat de sisè fa les competències bàsiques Feu un comentari / Per Cicle dels Grans / 19 d'abril de 2024 / 6è 6è A 6è B General Portada / 23/24, cicle dels grans Aquesta setmana l’alumnat de sisè hem fet les competències bàsiques, una setmana on s’han posat a prova els nostres aprenentatges. Hem passat una mica de nervis a l’inici però ho hem fet d’allò més bé. Estem molt contents i contentes!