Cantem i eduquem la veu

Durant aquest 3r trimestre, des de l’àrea de música, estem treballant els continguts referents a la veu i la cançó. Gràcies al cant, tenim cura de mantenir una postura corporal adequada, aprenem a respectar les interpretacions dels altres, valorem la pròpia veu, gaudim del cant col·lectiu, i sobretot, despertem l’atenció, l’interès i la participació de l’alumnat amb propostes properes i vivencials:

• Amb l’alumnat de primer, hem escenificat un teatre cantant la llegenda de Sant Jordi del grup Ambauka. Ells han ideat i interpretat la cançó d’una manera ben original.
  • Amb l’alumnat de segon seguim aprenent i consolidant el repertori de la Clika, tot esperant que arribi l’1 de juny per estrenar-nos al teatre de Torelló, quines ganes!
  • Amb l’alumnat de tercer estem descobrint i experimentant el format cànon a tres veus, a partir de les cançons “Dins la fosca”, “Pujarem dalt dels cims” i “Cànon de les fruites”, per adonar-nos de com l’afinació i el tempo ajuden a cohesionar una bonica cançó.