Concert improvisat

Clique per veure les fotografies

A l’escola hi passen moltes coses al llarg d’un dia i, de vegades, aquestes són gairebé màgiques.

És el cas d’avui mentre l’alumnat de 5è feia música al pati i aprenia a tocar la flauta. Era l’hora d’esbarjo dels mitjans que, lògicament, aprofitaven per jugar. Fins que han sentit música i s’hi han anat acostant per veure i escoltar el què feien. S’hi han quedat fins que han acabat i els hi han reconegut amb un aplaudiment. Ha estat un moment de connexió que tothom ha gaudit per motius diferents.

Moments que ‘fan escola’ en aquest dies que costa tant fer-ne per la situació sanitària. Esperem que, ben aviat, en puguem viure més com aquest.