Colònies a Can Joval

Cliqueu per veure les fotografies de 4t Cliqueu per veure les fotografies de 5è Cliqueu per veure les fotografies de 6è

El passat dilluns 28 i dimarts 29 els i les alumnes del cicle dels grans ens vam estrenar amb les colònies a la casa de Can Joval de Clariana de Cardener.

La casa era molt xula i l’entorn increïble! Vam estar molt a gust, ens ho vam passar molt bé en tot moment, les activitats van ser molt divertides i entretingudes i el menjar… boníssim! Si hem de dir alguna cosa negativa… se’ns han fet molt curtes!

Ara toca continuar treballant des de l’escola i desitjar que l’any que ve vagin igual o millor!

Cicle dels grans

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut