A P4 visitem la biblioteca del poble

Cliqueu per veure les fotografies

La setmana passada els nens i nenes de P4 vam anar a visitar la biblioteca Marquès de Remisa de Sant Hipòlit. Allà ens hi esperava la Francesca, qui ens va explicar molt bé el funcionament d’una biblioteca i vam podeu gaudir una bona estona mirant contes. També ens tenia preparats un seguit de llibres i contes relacionats amb els nostres projectes, els quals els podem tenir a la classe per explicar i consultar durant uns dies.

Ens va agradar molt, us animem a anar-hi!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut