Cicle Inicial connecta amb el ioga a través de la lectura!

El divendres 31 de gener, durant una estona del matí, l’alumnat de Cicle Inicial vam gaudir d’una activitat molt especial per acabar el mes de manera diferent: una sessió de lectura i ioga! Un company de primer va portar dos llibres que ens van ensenyar diverses postures de ioga de manera molt divertida i educativa.

A través d’aquests llibres, vam poder descobrir com fer algunes postures senzilles de ioga, amb explicacions clares i imatges que ens van ajudar a entendre millor cada moviment. Mentre llegíem, també vam intentar imitar les postures i, tot i que no sempre vam aconseguir la perfecció, va ser molt divertit i una manera fantàstica de moure’ns i relaxar-nos junts.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>