TALLER PICASSO
L’alumnat de 2n ha realitzat un taller de Pablo Picasso, artísta que estan treballant a l’àrea de Plàstica.
Benvinguts i benvingudes al blog d’Educació Primària 🙂
L’alumnat de 2n ha realitzat un taller de Pablo Picasso, artísta que estan treballant a l’àrea de Plàstica.
LA CLASSE DE SEGON B, ESTEM FENT UN PROJECTE DE LES ESCOMBRERIES PERQUÈ VAM VEURE QUE EL PATI DE LA NOSTRA ESCOLA ESTAVA MOLT BRUT. HEM POSAT PAPERERES I VOLEM POSAR UN NOU CÀRREC A TOTA L’ESCOLA. HEM FET UNA CANÇÓ MOLT XULA! ADEU A TOTHOM!
VOLEM UN MÓN NET! Llegeix més »
Avui 8M, dia de la DONA, hem recordat a cicle inicial totes aquelles dones sàvies, dones que durant molts anys han fet de llevadores, metgesses, mestresses de cases, científiques i moltes coses més. Hem volgut fer un tribut a aquelles dones que recollien plantes per curar, fent diferents infusions pel mal de panxa, els gasos,
Els alumnes de 1r han pogut conèixer de més a prop la vida de l’artista mexicana Frida Kahlo amb aquest taller tan divertit! Clica a sobre la imatge per veure totes les fotografies.
TALLER FRIDA KAHLO Llegeix més »
Aquí us deixem la rua de carnaval de cicle inicial!
CARNAVAL CICLE INICIAL Llegeix més »
La setmana passada els alumnes de 1r van anar al teatre a veure l’obra de l’Elmer. Els nens i nenes van descobrir la importància de ser diferent i autèntic, mentre veient el conte de l’elefant de colors Elmer, al teatre Sagarra. Cliqueu aquí per veure totes les fotos!
ELMER, L’ELEFANT DE COLORS Llegeix més »
La setmana passada, els dos cursos de 2n vam anar de sortida a la biblioteca de Can Peixauet. Els infants van fer un taller relacionat amb la temàtica dels “Còmics”, realitzant una mena d’interpretació del còmic que les encarregades de la biblioteca els hi van preparar. A més, van fer el seu propi còmic que
Sortida a la biblioteca Can Peixauet 2n A i 2n B Llegeix més »
els alumnes de 4t han construït un robot de carreres i ho han programat per fer una cursa. Els ha encantat
Ens iniciem a la robòtica amb el LEGO WEDO EDUCATION Llegeix més »
Avui els i les alumnes de 6è han fet un taller molt interessant sobre el cervell a Torribera! Han après totes les seves parts i a com enganyar-ho 😜
Taller del cervell Llegeix més »
L’arbre de l’escola, l’Una, ha estat un símbol de Pau. Totes les classes li han ofert objectes i símbols de Pau que ens acompanyaran durant aquest curs. Ha estat molt emocionant! En teniu unes quantes fotos!
L’Una, un arbre de Pau. Llegeix més »