Primària

Benvinguts i benvingudes al blog d’Educació Primària 🙂

ANEM AL MERCAT!

L’alumnat de 2n vam fer una sortida al mercat per comprar els ingredients necessaris per fer la nostra coca de poma pel dia de la Castanyada. En la foto de baix teniu l’enllaç per veure les fotos que vam fer.

ANEM AL MERCAT! Llegeix més »

HAPPY HALLOWEEN!

Quina setmana de Halloween! Els alumnes de l’escola Miguel de Unamuno han decorat els exteriors de la classe d’anglès. A més, els cursos de tercer i quart han confeccionat un terrorífic punt de llibre. D’altra banda, els més grans de l’escola han fet una poció capaç de ressuscitar els morts… Des de l´assignatura d´anglès us

HAPPY HALLOWEEN! Llegeix més »

Ha arribat la tardor!

Bona tarda famílies! Durant aquestes setmanes que ha començat la tardor, els nens i nenes de primer, han estat fent activitats al voltant d’aquesta estació de l’any. A la classe hem treballat el vocabulari del menjar que podem trobar a la tardor, i per conèixe’ls millor, vam decidir anar al mercat Sagarra de Santa Coloma

Ha arribat la tardor! Llegeix més »

Sortida al Riu Besòs

Bon dia famílies! Fa uns dies, els nens i nenes de 1r, vam fer una sortida al Riu Besòs. Allà, vam fer d’exploradors i exploradores: vam portar lupes, binocles, pots d’insectes i llapis per apuntar i dibuixar tot allò que trobàvem interessant. D’aquesta manera, vam iniciar el projecte que treballarem aquest curs sobre un ésser

Sortida al Riu Besòs Llegeix més »

DIADA DEL JOC

El curs ha passat volant i ja hem arribat al final. Les nenes i els nens de 1r i 3r van acabar ahir jugant i mullant-se amb la diada del joc.Van gaudir molt de l’aigua i van acabar tots remullats de dalt a baix! Us desitgem un bon estiu a tothom! Cliqueu la imatge i

DIADA DEL JOC Llegeix més »

Land Art a Collserola!

El dijous passat cicle inicial vam anar a la muntanya de Collserola a fer Land Art. Quan vam arribar, ens van fer una petita introducció i tot seguit vam començar una caminata per recolectar materials de la natura: pedres, fulles, flors, pinyes… I vam arribar a un prat on vam fer unes mandales amb aquests

Land Art a Collserola! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut