ANEM AL MERCAT!
L’alumnat de 2n vam fer una sortida al mercat per comprar els ingredients necessaris per fer la nostra coca de poma pel dia de la Castanyada. En la foto de baix teniu l’enllaç per veure les fotos que vam fer.
Benvinguts i benvingudes al blog d’Educació Primària 🙂
L’alumnat de 2n vam fer una sortida al mercat per comprar els ingredients necessaris per fer la nostra coca de poma pel dia de la Castanyada. En la foto de baix teniu l’enllaç per veure les fotos que vam fer.
Quina setmana de Halloween! Els alumnes de l’escola Miguel de Unamuno han decorat els exteriors de la classe d’anglès. A més, els cursos de tercer i quart han confeccionat un terrorífic punt de llibre. D’altra banda, els més grans de l’escola han fet una poció capaç de ressuscitar els morts… Des de l´assignatura d´anglès us
HAPPY HALLOWEEN! Llegeix més »
Bona tarda famílies! Durant aquestes setmanes que ha començat la tardor, els nens i nenes de primer, han estat fent activitats al voltant d’aquesta estació de l’any. A la classe hem treballat el vocabulari del menjar que podem trobar a la tardor, i per conèixe’ls millor, vam decidir anar al mercat Sagarra de Santa Coloma
Ha arribat la tardor! Llegeix més »
Bon dia famílies! Fa uns dies, els nens i nenes de 1r, vam fer una sortida al Riu Besòs. Allà, vam fer d’exploradors i exploradores: vam portar lupes, binocles, pots d’insectes i llapis per apuntar i dibuixar tot allò que trobàvem interessant. D’aquesta manera, vam iniciar el projecte que treballarem aquest curs sobre un ésser
Sortida al Riu Besòs Llegeix més »
El curs ha passat volant i ja hem arribat al final. Les nenes i els nens de 1r i 3r van acabar ahir jugant i mullant-se amb la diada del joc.Van gaudir molt de l’aigua i van acabar tots remullats de dalt a baix! Us desitgem un bon estiu a tothom! Cliqueu la imatge i
Els nens i nenes de sisè han estat treballant la contaminació a la natura i s’han inspirat en l’artista Stephanie Kilgast per a fer les seves produccions. Aquesta artista francesa realitza escultures orgàniques en miniatura, inspirades en la bellesa de la natura i en la implicació de la mort del nostre entorn causada per les
LA CONSEQÜÈNCIA DELS NOSTRES ACTES EN LA NATURA. Llegeix més »
Bon dia a tothom! Us deixem un recull de la diada de cinema dels alumnes de CI! Cliqueu a la foto i veureu un petit vídeo.
Els alumnes del cicle mitjà hem anat d’excursió al canal olímpic. Hem fet tir amb arc, barca amb rems i ens ho hem passat molt bé!!! Vols veure les fotos? Clica a la imatge.
Sortida Canal olímpic cicle mitjà Llegeix més »
Avui hem anat a visitar la biblioteca de Can Peixauet i hem esmorzat al riu. Ha estat un matí genial!
Visitem la biblioteca de Can Peixauet Llegeix més »
El dijous passat cicle inicial vam anar a la muntanya de Collserola a fer Land Art. Quan vam arribar, ens van fer una petita introducció i tot seguit vam començar una caminata per recolectar materials de la natura: pedres, fulles, flors, pinyes… I vam arribar a un prat on vam fer unes mandales amb aquests
Land Art a Collserola! Llegeix més »