Primària

Benvinguts i benvingudes al blog d’Educació Primària 🙂

TANCA L’AIXETA

Avui, els infants de 1r hem fet una activitat sobre l’ús de l’aigua relacionada amb el projecte que estem estudiant a classe. Hem conegut a la Cel, una gota viatgera, i hem pogut observar el tractament de l’aigua fins que arriba a les nostres cases. Cliqueu a la imatge per veure les fotografies.

TANCA L’AIXETA Llegeix més »

LA MASCOTA D’EF

Seguim gaudint dels divendres de fruita i ja tenim nous grups guanyadors! 🍎🍌 Mes de febrer: 6è BMes de març: 5è B Enhorabona a tots i totes!!! 🎉El vostre cos us agraeix aquest hàbit tan saludable: consumir fruita cada dia és una aposta segura per créixer forts i plens d’energia! 💪✨

LA MASCOTA D’EF Llegeix més »

Letter exchange a 6è: escriure per connectar amb altres escoles

L’alumnat de 6è participa en una activitat d’anglès anomenada letter exchange amb l’escola Ítaca de Badalona. Cada alumne té un pen pal amb qui intercanvia cartes en anglès per presentar-se, explicar interessos i fer preguntes. Les cartes s’escriuen a mà i es decoren, fomentant la creativitat. Aquesta proposta dona sentit real a l’ús de l’anglès

Letter exchange a 6è: escriure per connectar amb altres escoles Llegeix més »

PASQUA A CICLE INICIAL

Durant aquesta setmana, les nenes i els nens de cicle inicial hem fet unes activitats especials per celebrar que s’acosta el dia de Pasqua. Hem fet un escape room per trobar on estaven amagats els ous de Pasqua, hem realitzat manualitats i, finalment, avui hem preparat la mona i ens l’hem menjat! Ens ho hem

PASQUA A CICLE INICIAL Llegeix més »

Mengem la mona a Cicle Mitjà!

Avui al matí hem preparat la mona amb més il·lusió que mai 🐣✨ I que comenci la dolçor… dia de la mona, dia de festa! Entre xocolata, colors i molta creativitat, cadascú ha donat forma a la seva mona, fent-la única i especial. Un matí ple de rialles, mans plenes de xocolata i moments per

Mengem la mona a Cicle Mitjà! Llegeix més »

SORTIDA A MELVIDA

Ahir, els nens i nenes de 1r A vam fer una sortida a Melvida, un espai d’apicultura ubicat a la Serra de Collserola. Aquesta experiència ens ha ajudat a entendre millor tot el que hem treballat al projecte de classe sobre les abelles. Ens vam transformar en apicultors i apicultores i vam poder veure com

SORTIDA A MELVIDA Llegeix més »

VISITA MOSSOS D’ESQUADRA 3R

Bon dia, els alumnes de 3r ens ha tocat fer una de les sortides més interessants de Santa Coloma, la visita a la comissaria dels Mossos d’Esquadra de Singuerlín. Ens han deixat veure i provar el seu vestuari, les eines que fan servir, ens han ensenyat la garjola i finalment els cotxes patrulla. Una experiència

VISITA MOSSOS D’ESQUADRA 3R Llegeix més »

TALLER DE CIRC 1r

Avui, els nens de 1r de primària han participat en un taller de circ a l’escola amb la companyia “Elnegroyelflaco”. Han practicat jocs d’equilibri, malabars i altres dinàmiques molt divertides que han despertat la seva curiositat i creativitat durant tota la jornada. Ha estat una experiència enriquidora que ha fomentat el treball en equip, la

TALLER DE CIRC 1r Llegeix més »

TEATRE SAGARRA

Avui dimarts 17 de març els nens i nenes de CI hem anat al teatre Sagarra a veure l’obra Sòmion, la ciutat dels oficis impossibles, un espectacle de titelles amb música en directe que els ha portat a viatjar a una ciutat molt especial. Després hem aprofitat i ens hem quedat al parc esmorzant i

TEATRE SAGARRA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut