FEM TEATRE A 3R
Aquest trimestre, les nenes i nenes de 3r hem començat a fer teatre tots els dilluns. Estem aprenent a improvisar i expressar-nos amb el cos per comuncar-nos millor. Estem encantats i encantades amb aquesta activitat! Si voleu veure fotos, feu clic a la imatge:


